tisdag 19 juli 2011
Kära Bullen
I morse vaknade jag av att kattungen slickade på min vänstra bröstvårta, och så hade jag stånd när jag vaknade. Sjukt! Men vet inte, det kan ha varit ett pisstånd också. Är jag normal? /Richard
måndag 18 juli 2011
Bruksrykten i juli
Industrisemestern tog fart på allvar. Hals över huvud slängde man sig över varann för att vara först på Eskiln. (En smutsig sjö.) Och regnet det vräkte ned och sköljde bort den skam vi en gång kände.
"-Sommarens synder är över!" ropade en allsmäktig Gud. "-Vadå över? Det kommer mera!" ropade lönetagarna från fabriksgolvet. Och på DC-lagret puttrade man på.
Det ryktas om att Lovisa Persson varit på Peace & rape festivlen i Borlänge på sin semester. Det syntes när hon kom tillbaka. The walk of shame.
Det ryktas om att Heisenberg, Christopher Henriksson inte får röka för mamma längre. Johnny Bravo kommenterar; "-Bravo!" och klappar händerna.
Det ryktas om att Christine är jävligt full mest hela tiden. Det kan hon gott va!
Det ryktas om att Danne Wetterskog börjar få fart på kuken igen. Telefonen ringer nog varmt.
Det ryktas om att Hasse Mokesh kan se kön till Danne Wetterskog från sitt titthål.
Det ryktas om att Jonas Hellgren varit full på Ölands rootbeer och sprungit in i en stubbe med tån. Han går lite konstigt.
Det ryktas om att produktionssmiskare KK fortfarande är på semester. Man ser bara fler och fler Iphones och mongomobiler ute på golvet. Samla in dem i en box och skicka dem till ZA. Åh så mycket fortare vi skulle kunna jobba och så mycket dem afrikanska barnen skulle lära sig, eller?
Det ryktas om att jag, Mr Wetterskog leder med 2 - 0 i habanerotävlingen mot skiftlag 22. Det ryktas även att jag tävlat ensam båda gångerna.
Det ryktas om att Jimmy Koivisto kände sig "pedofilsvettig" idag på jobbet. Ja eftersom han sa det själv så. Vad fan är "pedofilsvettig" för ett uttryck?! Hur blir man pedofilsvettig av att bara sitta i en truck hela dagen och såsa liksom? Jag messade uttrycket till Danne Wetterskog och fick svaret "-Öh va?"
Om inte han vet, då vette fan vad Jimmy är för människa egentligen. Samordnare, när som helst pappa, huvudskyddsombud och pedofilsvettig. Vore jag den där ungen skulle jag nog försöka hålla ut därinne så långt det bara går.
LIGG STILL DÄR UNGE! PAPPA ÄR PEDOFILSVETTIG!?
"-Sommarens synder är över!" ropade en allsmäktig Gud. "-Vadå över? Det kommer mera!" ropade lönetagarna från fabriksgolvet. Och på DC-lagret puttrade man på.
Det ryktas om att Lovisa Persson varit på Peace & rape festivlen i Borlänge på sin semester. Det syntes när hon kom tillbaka. The walk of shame.
Det ryktas om att Heisenberg, Christopher Henriksson inte får röka för mamma längre. Johnny Bravo kommenterar; "-Bravo!" och klappar händerna.
Det ryktas om att Christine är jävligt full mest hela tiden. Det kan hon gott va!
Det ryktas om att Danne Wetterskog börjar få fart på kuken igen. Telefonen ringer nog varmt.
Det ryktas om att Hasse Mokesh kan se kön till Danne Wetterskog från sitt titthål.
Det ryktas om att Jonas Hellgren varit full på Ölands rootbeer och sprungit in i en stubbe med tån. Han går lite konstigt.
Det ryktas om att produktionssmiskare KK fortfarande är på semester. Man ser bara fler och fler Iphones och mongomobiler ute på golvet. Samla in dem i en box och skicka dem till ZA. Åh så mycket fortare vi skulle kunna jobba och så mycket dem afrikanska barnen skulle lära sig, eller?
Det ryktas om att jag, Mr Wetterskog leder med 2 - 0 i habanerotävlingen mot skiftlag 22. Det ryktas även att jag tävlat ensam båda gångerna.
Det ryktas om att Jimmy Koivisto kände sig "pedofilsvettig" idag på jobbet. Ja eftersom han sa det själv så. Vad fan är "pedofilsvettig" för ett uttryck?! Hur blir man pedofilsvettig av att bara sitta i en truck hela dagen och såsa liksom? Jag messade uttrycket till Danne Wetterskog och fick svaret "-Öh va?"
Om inte han vet, då vette fan vad Jimmy är för människa egentligen. Samordnare, när som helst pappa, huvudskyddsombud och pedofilsvettig. Vore jag den där ungen skulle jag nog försöka hålla ut därinne så långt det bara går.
LIGG STILL DÄR UNGE! PAPPA ÄR PEDOFILSVETTIG!?
onsdag 13 juli 2011
Solbacka körsbärsvin
"-Solbacka körsbärsvin - Systembolagets kanske roligaste vin?"
En solig sommarkväll i juli satt jag nere hos Sara och Benke. Och Benke som ser ut som en stereotyp för HA tog fram och bjöd på Solbacka körsbärsvin. Iskallt. Och det var så gott så jag fick ståpäls!
Och idag så ville Branko, min nyfunne arab, till färgaffären så vi tog och stannade till först på bolaget. Letade efter vinet men dessa närsynta ögon hittade ingenting. "-Men fråga någon då!" uppmanade den halta araben.
Försiktigt frågade jag en tjej som satt och fyllde på vinhyllan, "-Ursäkta, Solbacka körsbärsvin....har ni det?" Hon tittade på mig och brast ut i skratt. Jag vet inte vad som var så roligt. En svensk och en arab kommer in och handlar körsbärsvin, det är kanske inte varje dag.
Men ipso facto; "Att dricka goda fruktviner är en tradition som i Sverige sträcker sig långt tillbaka i tiden." SÅ DET SÅ!!!!!
Nåväl, hon såg så glad och rar ut så det bjuder vi på. Branko skämdes men det gjorde då inte jag. Men när vi kom hem var jag tvungen att konsultera min vän grosshandlare Andersson, som också jobbar på systembolaget.
Han konstaterade att det bara är alkisar, finnar - och jag, som köper Solbacka körsbärsvin. Konstigt nog säger han samma sak när jag köper Åbro 7,3 samt det underbara vita vinet René Barbier. Han är en opålitlig källa den där grosshandlare Andersson....
Så jag är inte alls förvånad över hans svar. Sen att jag är alkoholist, ja det spelar tydligen ingen roll. Jag är lite udda ändå jag.... Det bjuder jag på! Skål!
För idag är jag ledig. Skulle till Stockholm och se Bengt Sändhs sista konsert på Konserthuset i Stockholm. Tog ledigt för en månad sen. Onsdagen den 14:e juli skulle Bengt spela. Idag är det onsdag den 13:e... konserten är imorgon visar det sig. Förbannade jävla tattare.... tack Konserthuset för att ni sabbade min enda chans att se och träffa Bengt Sändh!
Ikväll tar jag ut min sambo på picknick i det gröna istället. Med Solbacka körsbärsvin.
måndag 11 juli 2011
Konsten att spy en aning galla
Medans vi andra åt glass rökte kusin på vid Swedbar.
"-Spara lite åt mig!" försökte jag. Dem urholkade ögonen stirrade blint tillbaka och han tömde koppen och tog en prilla. "-Fy fan för precis var enda en på den där jävla behandlingen!" morrade kusin och hostade.
"-Du går hellre på behandling än att sitta på kåken, eller hur?" påpekade jag. "-Ja det har du rätt i. Du har oftast rätt" sa han och log sitt givmildaste leénde. Dem leénde guldbruna ögonen. Han fortsatte "-Men du, ska inte du jobba snart?" "-Jo tyvärr" blev svaret. "-På världens mest ologiska lager...."
Och man får inte uttrycka sig negativt om sin arbetsplats längre. Därför har jag gjort en lista på saker jag hellre gör än att behålla mitt jobb.
Saker jag hellre gör istället:
1. Sälja röv
2. Rusta upp ugnarna på Auschwitz
3. Jobbar på Aftonbladet
4. Sälja heroin åt dem svarta i Kolarbyn
5. Bli kommunalråd
6. Städar åt ISS (På DC)
7. Pissa mig själv i ansiktet och ta betalt (På en scen)
8. Åka runt på cirkus och visa upp mina tre pungkulor
9. Flyttar till Malmö
10. Flyttar till Stockholm
11. Har en trekant med tre dreglande mongoloida dvärgar
12. Bli bortförd av aliens till en avlägsen planet
13. Tar en roll i filmen "Oh no there's a negro inside my daughter!"
14. Tar mitt liv
15. Blir Fagerstas nästa våldtäksman
16. Köra ned huvudet i en myrstack och skrika "-Det blir bättre!"
17. Opererar bort mitt kön och säljer det på Blocket under rubriken "Pung och penis säljes, knappt använt"
18. Ligger med min familj
19. Ligger med Linda Rosing
20. Startar en smådjurskremering
21. Tar Fagerstas politiker på allvar
22. Jobbar som likstädare
23. Bo i bur med 17 afrikanska spindlar
24. Sitta på kåken
25. Äter glas
26. Stoppa upp inte bara en utan två habanero i stjärten
27. Sparar ut mitt krulliga hår
28. Köra Garmarnas folkbuss
29. Köra Hedningarnas folkbuss
30. Vad som helt för pengar
tisdag 5 juli 2011
Zafira viker ut sig
Min handikappade kusin, som ni kan läsa om i fredagens kommande utgåva av Fagersta Posten är så himla orolig över att jag ska ha kärlek med en annan man. (Än han.) Så därför tänker jag lägga ut inte bara en utan TVÅ mycket fjolliga bilder på min kattunge Zafira.
"- Om bara ett litet tag är hon könsmogen."
*IHP! IHP! IHP! IHP! IHP!*
Och så jämför ni med det vitröda kräket på bilden nedanför. Vad vill man helst ta med sig hem?
söndag 3 juli 2011
Konsten att vakta hund
The Muff Family, från vänster Muffan JR, Muffen JR, Muffmamman, Muffpappan.
Medans familjen Muff styrde kosan till Fjollträsk över helgen lät man Danne Wetterskog stå för hundbeskyddet. Ett fatalt misstag. Nu smeds det onda planer på centrumvägen, ja det luktade ända till Kolarbyn.
Maja, lite lätt blodig... mmm...
Nej oroa er inte. Det är bara röd karamellfärg. Det var tänkt så att hunden skulle blivit helt rosa men så mycket karamellfärg hade vi inte. Jag ville köra på med gult och grönt men då tyckte Danne att vi överdrev. Eller att han överdrev rättare sagt.
Familjens nya hundschema, noga planerat. Ingen mat.
Sedan tröttnade vi på hundjävlarna. Ja dem var två. Men den ena är brun, naturligt brun. Och så satte vi Maja i bur. Folsom prison blues.
"-Fin hond!"
Vid datorn lämnades en burk klöver vaseline och en gurka. Och så satte vi igång en bögporrfilm på repeat innan vi gick. Eller innan han gick menar jag. Crossroads. En militär och en maskinist återförenas och suger på varann. Som Brokeback Mountain fast manligare. Jag tror Muffen och Muffmamman uppskattar herr Wetterskogs hunddagis AB. Välkommen åter!
fredag 1 juli 2011
Tjenare Schabo
Jag blir så ledsen. Jony Schabo lurade i mig en habanero stor som en golfboll på jobbet igår. Det var tamejfan hemskt. Kommer knappast äta det igen. Och så hade vi pizzatorsdag på jobbet så det blev en pan pizza till lunch. Senare vid skiftbyte stod Mats och en tjej från O´Learys och grillade burgare. Så jag klämde en och en halv.
Imorse vaknade jag och skulle på toaletten. Och jag grät nästan! För det första var jag förstoppad, för det andra brände det vasst. Men det här brydde sig inte Danne i, var tvungen att hjälpa honom att flytta ändå. Jag som knappt kunde gå.
Vi byter till mamma Lenas bil och ska hämta släp på OK/Q8. Då får jag panik och bara måste hem och skita före. Vi åker tillbaka till mig och väl hemma märker jag att nycklarna är hos Dannes morsa. Får vända och köra hem till mamma Lena, springa upp för trappen ropandes "-HEJ!" in på toaletten på övervåningen.
Där blir jag sittandes i 20 minuter. Jag är helt naken och sitter på alla möjliga sätt och tar spjärn. Spindelmannen, bönsyrsan osv.. och jag grät nog en tår eller två. Och som jag jämrade mig... När jag var klar åkte vi till OK/Q8 och ställde bilen vid ett släp, det sista som fanns kvar. Kvinnan före Danne i kön norpar det sista släpet framför nosen på oss.
Det är ditt fel Schabo! Och det är ditt fel din jävla Johan Stensson! Han trissar mig att säga något om att stå för mitt ord och om jag inte åt den skulle jag få hundra spänn? Och kontanter är ju kul tänkte jag tänkte online-pizza, tills han krävde hundra spänn av mig om jag inte åt upp den?
Men jag åt den och jag kan säga att jag har slickat fitta som det varit värre klös i. Nu brukar man ju inte få anala besvär av lapa mus, eller hur? Men varför utsätta sig för lidande? För att jag kontrollerar min kropp! Ni andra vågar inte utsätta er för lite lidande. Far åt helvete! Jag hatar er!
Hammock Johansson.... hunting Las Vegas. Återigen. Fy fan vilket as, Tiesto i Vegas...fett! SLÄPP IN MIG AMERIKA! JAG HATAR ER!!! ALLAH AKBAR! Idag har jag köpt arabiska munkar, JAFARIS = ÄG. Munkar med all världens strössel och doppning... Jag köpte blåbär och choklad! =D
Imorse vaknade jag och skulle på toaletten. Och jag grät nästan! För det första var jag förstoppad, för det andra brände det vasst. Men det här brydde sig inte Danne i, var tvungen att hjälpa honom att flytta ändå. Jag som knappt kunde gå.
Vi byter till mamma Lenas bil och ska hämta släp på OK/Q8. Då får jag panik och bara måste hem och skita före. Vi åker tillbaka till mig och väl hemma märker jag att nycklarna är hos Dannes morsa. Får vända och köra hem till mamma Lena, springa upp för trappen ropandes "-HEJ!" in på toaletten på övervåningen.
Där blir jag sittandes i 20 minuter. Jag är helt naken och sitter på alla möjliga sätt och tar spjärn. Spindelmannen, bönsyrsan osv.. och jag grät nog en tår eller två. Och som jag jämrade mig... När jag var klar åkte vi till OK/Q8 och ställde bilen vid ett släp, det sista som fanns kvar. Kvinnan före Danne i kön norpar det sista släpet framför nosen på oss.
Det är ditt fel Schabo! Och det är ditt fel din jävla Johan Stensson! Han trissar mig att säga något om att stå för mitt ord och om jag inte åt den skulle jag få hundra spänn? Och kontanter är ju kul tänkte jag tänkte online-pizza, tills han krävde hundra spänn av mig om jag inte åt upp den?
Men jag åt den och jag kan säga att jag har slickat fitta som det varit värre klös i. Nu brukar man ju inte få anala besvär av lapa mus, eller hur? Men varför utsätta sig för lidande? För att jag kontrollerar min kropp! Ni andra vågar inte utsätta er för lite lidande. Far åt helvete! Jag hatar er!
Hammock Johansson.... hunting Las Vegas. Återigen. Fy fan vilket as, Tiesto i Vegas...fett! SLÄPP IN MIG AMERIKA! JAG HATAR ER!!! ALLAH AKBAR! Idag har jag köpt arabiska munkar, JAFARIS = ÄG. Munkar med all världens strössel och doppning... Jag köpte blåbär och choklad! =D
"-Mitt mål är att bli fetare än Danne Wetterskog."
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






