Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

lördag 30 oktober 2010

Flödesschema för problemlösning

En klassisk bild. Och detta är fortfarande det regerande flödesschemat i alla svenska industrier, och har varit det sedan urminnes tider.

 

fredag 29 oktober 2010

Resultat av klamydiatest

Har jag klamydia? Svaret var överraskande positivt. Fast negativt!

Tack för att ni åkte med Wetterskog. Ha en fortsatt trevlige dag!

(Alla utom fabriksledare Karlkvist & pinoyen Sjöström som satte alla sina sparpengar på att det var skit på stiftet. Men det var det alltså inte och jag blev själv förvånad, bra mycket skit har man släpat hem genom åren. Dock inte mer än DanneW-vind och sne.)

Slutord: Jag tänker inte vänta 7 år tills jag testar mig nästa gång. Min säd är alldeles för dyrbar för att surna.

onsdag 27 oktober 2010

Testklamydia

 "-Ifall du vill veta hur det känns att ha riktig klamydia.
(Ej att förknippa med gonorré.)"

Idag har jag lämnat ett klamydiatest hos familjeläkarna, så alla ni som har legat med mig under det senaste halvåret kan kika in här de närmsta dagarna och se vad resultatet blev. Ifall ni är oroliga alltså. HÖHÖHÖ!! Och jag blev inte toppsad i snoppen. Istället fick jag vackert kissa i pappmugg.

Det gick sådär... strålen klöv sig och jag träffade allt utom pappmuggen kan man säga. Nejdå, jag hade nog med urin för att fylla koppen till bredden ändå. Var tvungen att svepa muggen för att sedan fylla upp den igen (;

Min duktiga asiatiska manboy Marky-Marc lurade iväg mig till Apoteket Fagersta för att köpa detta, http://www.rfsu.se/sv/Produkter/Hemtester/Klamydiatest/ som jag tycker är helt kanon.

Men eftersom klamydiatest säljer dåligt i Fagersta får man vackert knata till UM (om man är ung) till familjeläkarna (om man är gammal) eller göra som Danne W och enbart köra anal och fistfucking med grova arbetshandskar. (Om man är pervers.)

tisdag 26 oktober 2010

Veneriska sjukdomar

För väldigt många år sedan, medans jag fortfarande bodde hemma kom min far över med ett brev från ungdomsmottagningen. Farsan bodde i trappen brevid mig och heter precis som jag R. Wetterskog. Brevet var öppnat och daterat året innan.

Till det smålustiga var att jag precis hade skaffat tjej från Avesta som jag hade över på besök. Och in kliver min far med ett klamydiabrev, som han hade glömt bort att ge mig. Det är ingen bra öppning i ett förhållande kan jag säga. Men jag förklarade situationen för UM och fick genast åka dit för att lämna urinprov. Som var negativt.

Tänkte hur som helst att det skulle vara dags igen att kolla om det är något "skit på stiftet" som produktionsledare Karlkvist säger. Med tanke på att både Danne, Ringvägssmiskaren, Pelle och Dannes morsas hund Ozzy har klamydia så finns väl chansen att även jag har det. Vi har alla delat samma hund(ar.) kan man säga.

Men för gammal för UM, och att kontakta familjeläkaren är inte bara svårt. Det är nästan omöjligt. Men Pinoy Sjöström kläckte  en bra idé om att Apoteket säljer klamydiatest. Åkte dit på lunchen och fick veta att dem sålde dåligt och kommer inte tas in i lager igen. "-Vem sa det?" sa Pinoy utan att reflektera vart han precis sagt åt mig att åka.

Men Magnus Sandberg tyckte att jag skulle fråga produktionsledare Karlkvist om detta då han har både klamydia och drogtest inne på kontoret. Kan medge att det lät lite fishy men bäst Karlkvist står och samtalar med en kvinna från Bergå Tvätt kunde jag inte hålla mig längre utan frågade rakt ut om jag kunde få ett klamydiatest.

Det kunde jag inte. Han bara skrattade och vad kvinnan från Bergå Tvätt trodde vill jag inte spekulera mer i. Som att jag skulle skämmas för att ha klamydia eller? Nej jag ringde familjeläkarna och dem skulle låta en sjuksköterska ringa upp mig under dagen för "rådgivning."

Efter två timmar ringde en signal från dolt nummer. Jag hann aldrig svara och sen har jag inte hört något mer.... Det är tamefan lättare att pierca blindtarmen - själv!

måndag 25 oktober 2010

Piss und anal

"Perverser Original-Ton."

Jag har fyllt år. Det är något jag sysslar med varje år. Dock tycker inte jag det är så mycket att fira men... lite kaffebröd sitter ju aldrig fel. Nåja till höjdpunkten. Förra året fick jag (av kusin vem annars) Brazilian Kaviar Amateurs 4. Denna gång fick jag nr. 26.

Vi väntade in Fredrik och Kim och sedan tittade vi, nästan allihopa, på den tyskproducerade filmen. Men till min besvikelse var det inget sexuellt med i bilden. Dem åt inte ens bajset i den här filmen. Men det hela var mycket vackert, fula kvinnor som satte sig och bajsade i trappuppgångar, busskurer, på en skolbänk etc.

En kvinna valde att inte ta av sig strumpbyxorna, dock hade hon en vuxenblöja på sig. Ja vad ska man säga... sen pissade hon ner sig och sket på sig. Ja som jag skrattade. Nej jag satt verkligen och plågade mig igenom filmen och först i trailern för en annan film blev det lite sexuellt på slutet. Och lite kräk. Och spott. Och diarré. Och.. ni fattar.

Jag ger betyget 4 av 5 för extraordinära skådespelarinsatser samt verklighetstrogna krystningar. Egentligen vill jag ge en 3:a i betyg men dem städar faktiskt undan bajset efter sig. Det är inte i varje film man ser sånt sportsmannauppförande.

Och som Danne alltid undrar...

"-Vart hittar dem alla dessa eldsjälar? För den som gör bajsporr är antingen tvingad eller en som verkligen brinner för sporten."
- Danne W

lördag 23 oktober 2010

B-day 2-day

Idag tar jag ett steg närmare 30. Idag fyller jag 26. Klockan 17:49 om man ska vara exakt. Jag vägde 3090 vid min födsel om jag minns rätt, varför nu det kan vara intressant? Nej, nu måste rövarkulan städas! Fortsättning följer ikväll när familjen Tycoon och mormor och morfar varit här.