Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 31 mars 2011

Krille Johanssons Manbag Store

 "-Kom och köp alla killar! Nysydda handväskor till feminina priser!"

Fenomenet handväska breder ut sig, smittan har nu spridit sig till den högst fiktiva staden Wettertown i cyberrymden. Alldeles brevid Bruksfighten har Krille Johanssons Manbag Store öppnat tidigare idag!


På Bruksfighten går en kille som heter John. Men vi brukar kalla honom Jum-Jum. Jum-Jum jobbar på lager. Och han är otroligt manlig, han skulle aldrig få för sig att köpa handväska, tramsa med ett litet sött etui eller på sin höjd fjolla med en necessär. Jum-Jum är så manlig att han och hans lillebror hänger på Richard's Hard Wood Store. "-Man + Man = Manligt!" ropar Väsk-Krille.

Men det är först efter dem varit på Miners Mc som pojkarna hamnar i säng med varandra. "-Jag har ett par röda klackskor och när jag går i dem känner jag mig som en fin flicka" ropar Krille en smula bögigt. "-Ligg med min bror!" befallde Jum-Jum. Karatelektionerna på Bruksfighten har gjort att Jum-Jum nu injicerar älgblod och tävlar i mästerskap.

onsdag 30 mars 2011

Konsten att klä i handväska

Jag kan inte hålla mig längre. Kristian "Krille" Johansson a.k.a Hammocken Krippe har köpt en alldeles nysydd blå handväska. Eller "manbag" som han väljer att kalla det. Den är så ny att man kan se tyget andas! Att bära handväska är fortfarande en smula gay, och han är ju backgigant i FAIK.

Men det börjar ju bli inne att komma ut från omklädningsrummet, såväl hockey som i fotboll som på Bruket. Anton Hysén... Stefan Riddervall...Marc Bz Pinoyen a.ka. 6-8 cm Max Sjöström. Krippe mörkar fortfarande det hela med skenäktenskapet av Emma "Spetan" Svensson på Ologistik.

Men Krippe, eller Chris, säger att han inte kan tänkas köra en Skoda, det är något fel på den bilen tydligen men handväska, ja det kan han tänkas ha. Som det dessutom står Djugårdens IF fotboll på.

"Krille" själv har nog blivit inspirerad av DIF:s målvakt Stefan Riddervall som gärna ligger med män.

Ta fram erat lilla homo, håll det ovanför huvudet och snurra och snurra och snurra och snurra och snurra och snurra. Tanzen, tanzen, abort. Tyvärr funkar det inte heller att koppla telefonen till datorn så jag verkar vara helt fotolös tills Viveca kommer upp ned min kamera.

tisdag 29 mars 2011

måndag 28 mars 2011

Fotolös

Äh vafan... jag har glömt min kamera i Rosersberg... jag som hade massa spännande och bögiga foton på färgglada makarones och min nya tröja jag tjackade på Saturn Return. Och jag hann inte med US Video.. typiskt, hade passat bra nu vid löning och allt!

Måndag morgon

Nu trodde ni allt att ni skulle få en recension av La Soireé va? DET FÅR NI INTE! HAHAHAHA!!!!

Jodå, men jag väljer att ta och skriva en krönika i Fagersta Posten istället. Och det blir på fredag. Så köp FP om du vill läsa om burlesk. Hur fan jag nu ska berätta utan att bli grov i munnen. Kortfattat: Häpnadsväckande. Och kul. Definitivt.

Imorgon blir det hemliga lådan på jobbet med de två nya kultingarna på vårat skiftlag. Kristoffer/Christopher och Jonny/Johnny. Johnny-Boy. Trans-Boy. Nej nu ska jag somna till en Buck Angel-rulle. STICK!

lördag 26 mars 2011

La Soireé

Ikväll ska jag på La Soireé i Stockholm. Burleskteater alltså. Detta spektakel är en julklapp från svärmor. Och innan ska vi tydligen gå på resturang och äta tre rätters middag. Så.. jag återkommer måndag morgon med en spännande recension. Adieu.

tisdag 22 mars 2011

Bruksnyheterna (nu på svenska)

Att inte Kanal5 gör ett tv-program om DC... vilket drama det kan bli ibland. Åjaja. Den där Lovisa Persson är tamefan inte klok. Nu undrar ni varför men nej hon är inte värdig att få vara med på min blogg. Därför kan jag istället berätta att Jöns, eller Lasse som han heter, Fritids-Lasse, han berättade att han en gång i tiden jobbade på Seco.

Det var när vitsipporna stod som spön i backen och Västanfors IF hade vunnit sitt första SM-Guld i bandy. Högerback Roland Andersson bl.a. Men då när Lasse jobbade på Seco så blev han allergisk mot metallen i produkterna. Detta resulterade i kraftiga utslag på armarna och han blev brutalt sjukskriven i ett halvår.

Lasse jobbade i en vecka. Nu har han slutat hos oss. Istället har det börjat en ny valp hos oss, han började idag. Vet inte vad den heter. Och det är ingen honvalp. Nej det är en saftig pojkspoling som kan omfamna Lovisa Persson kraftigt. Ja hon sa hon ville ha karl som kunde omfamna henne, bakifrån gissar jag på.

Jag sa att jag ville ha en tjej med cameltoe, ska det vara för mycket begärt Herr Produktionsmästare? Och så den bästa nyheten, såklart att jag blev dagens arbetare. ^^

 Kör ut på kort den här veckan och ja.... jag är så trött. Jag sliter och jag flyger och far med den där jävla utplockningstrucken. Kör som ett skållat ollon, upp till högsta våningen, sen full fart framåt! Jag bromsar inte ens in när jag plockar produkter. Jag är bäst. Jag har bara krockat ett par gånger, och inget mer än så.

Marc hade som vanligt gylfen öppen och inga strumpor. Dock kalsonger, vilket även det är ovanligt. Krippe kör med keps för att han håller på att bli tunnhårig. Jimmy kläckte någon kul idé om Downsbandskampen feat. Marc Sjöström som jag måste spinna på.

Sveriges svar på "An idiot abroad", alltså Magnus Sandberg är ute på en 6v. stressemester. Senast la han ut ett foto på sig själv vid kinesiska muren. Det fick mig att fundera. Om Magnus Sandberg hade levt förr i tiden hade den där muren inte varit något som helst hinder för Magnus. Muren räcker bara upp till Magnus knän. Kineser kort, Magnus lång. Pling plong!