Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

fredag 28 maj 2010

Acura 10 mg


 
 "-En för att bli frisk, 5 om det är partyrisk!"
 
Nu ska jag berätta om mina nya allergitabletter. Sugtabletter som smakar päron. Och jag vill påpeka att detta är receptfritt. Detta skall ni få höra vad det står i Wetterskogs bipacksedel mina kära cybersniglar!

"Följande symtom kan uppkomma vid överdosering: sömnighet, medvetslöshet och/eller upphetsning (mestadels hos barn), svårighet att samordna rörelser (ataxi) skakningar (tremor), huvudvärk, hallucinationer, kramper, muntorrhet, hudrodnad, förhöjd kroppstemperatur (hypertermi), vidgade pupiller (mydriasis), kvarhållande av urin pga störd tömning av blåsan, ökad hjärtrytm (takykardi).

Vid mycket höga doser kan blodtrycksfall, störd hjärtrytm (arytmi), illamående och kräkningar förekomma. Acura har en lätt neuroleptisk (sövande) effekt. Dåsighet kan vara ett symptom på överdosering, detta kan uppstå efter en dos på mindre än 50 mg."

Men snälla vad är det här? Vilka jävla rejvtabletter! Legal high. Receptfritt, än en gång. Finns på apoteket. Jag har tagit 20 mg och jag har ingen aning om dem fungerar än. Tack till Nordic Drugs. Keeping Sweden beautiful. Jag vet heller inte vad dem kostade men jag rekommenderar dem varmt.

Obs! Jag rekommenderar dem endast mot allergi och inget annat (;

"Wake me up before I change again
Remind me the story that I won't get insane
Tell me why it's always the same
Explain me the reason why I'm so much in pain

Before I change again, remind me the story that I won't get insane
Before I change again, remind me the story that I won't get insane"

Infected Mushroom - Becoming Insane (music video)

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar