Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

måndag 17 maj 2010

Pressmeddelande: Hoppar av mustaschkampen!

 "-Nej det är ingen Hitlermustasch! Det är en Charlie Chaplin-mustasch!"

Efter mycket påtryckningar från både media, vänner och familj så har jag härmed hoppat av Mustaschkampen 2010. Det är med sorg i mitt hjärta som jag meddelar detta. Utan min mustasch känner jag mig naken. Rädd. Exposed.... Jag får inte längre se ut som en tysk porrstjärna. Det tycker jag är väldigt tråkigt då jag fått väldigt god respons på den. Men visst, den växer tillbaka. Vill Du å andra sidan, prova din lycka med min mustasch? Jag erbjuder Er härmed, lite exotiskt, min alldeles egna och självodlade brudmagnet. Vill påpeka att det gäller då hela mustaschen, jag ser INTE ut som på bilden ovanför. Min överläpp är alltså naken. Rädd. Exposed....

"-1500:- eller högstbjudande!"

Får du för lite uppmärksamhet? Då är det här produkten för dig. 100% äkta mustasch. Var det länge sedan du fick guppa? Trött på att runka? Får du ingen respekt? Har du dålig ansiktsbehåring? Är du minderårig? Med denna mustasch kan du äntligen köpa ut egna cigg, eller snus. Gå på krogen, gå före i kön, eller fika gratis på Konditori Vallonen. Detta unika tillfälle får du bara inte missa.

Vafan, jag slänger med ett paket cigg också, jag röker inte så mycket längre, Jonny Glitter utan fegis.

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar