Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

måndag 10 maj 2010

Lite sällskap Del 3

"-Lite matsex kanske?"

Har pratat med kanal5 igen. Det verkar som att jag ska vara i Grums den 25:e. Ehm.. chaufför tur och retur, tack? Är det okej att bli lite nervös nu? Elin, 24 - jag är inte från Dalarna. Just nu står Hasse Karlkvist på jobbet och hoppar jämfota av lycka. Han har frågat varenda dag hur det går. Blev tvungen att ringa Bassman så han fick vidarebefodra det. Mats verkade också positiv idag. Vi får väl se hur det blir. Bli inte allt för uppspelta nu.

Och när man tänker att det inte kan bli värre, så kommer jag på att jag har lovat Emma och Krille att följa med på bodypump. Fortfarande ganska mör efter helgen kliver jag in i fikarutan. Emma säger "-Du har väl inte glömt att vi ska på bodypump ikväll 19:15?" Visst fan hade jag glömt det. Det här måste vara det dummaste jag gått med på sedan vi sköt nyårsraketer ur röven på mig. Det var dock med Joel och Pelle om jag minns rätt. Den gemensamma nämnaren jag söker hur som helst är smärta.

Jag kommer inte kunna röra mig imorgon säger Krille. Det tror inte jag heller. Visst jag har börjat på gym igen men så fit är jag inte än. Ångest ångest ångest! Och att gå till jobbet imorgon, kommer inte bli någon höjdare. Är det någon som har en rullstol att låna ut? Snälla?

"The whole mental process is in our hands. You can see how thoughts create reality. You decide - the heaven ... or the hell."
Electric Universe - You Decide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar