Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

lördag 29 maj 2010

En nymuckad Danne Wetterskog

"-Nej det är inte Mulla Omar, det är Danne Wetterskog efter 3,5 månders intensiv självbefläckelse! (Och händerna är minst lika håriga.)"

Så här såg han ut, den nymuckade idioten. Som en blandning mellan den judiske reggae-artisten Matisyahu och en islamistisk terrorist. Enda som fattas honom är tröjan jag och Marie köpte åt honom. "Bring back hairy pussies." Vi skulle samlas hos Robyn & Muffen efter att jag varit iväg och firat min kära syster Louise Brikell, som fyllde 14 år. Grattis gumman. Som Håkan sjunger "-Skuld och lidande väntar på er." Din syster, som fyller 19 i år, hon är fortfarande en fjortis. Jag räknar med att du blir likadan. Nåja. Bli inte som mig bara.

Hur som helst, Danne berättade en kåkhistoria, om någon som skulle göra en hemmagjord dildo och köra på frugan. En kiwi på en toalettpappersrulle. Och det skulle vara en kondom över men det hade han inte så han tog en fryspåse och trädde över! Vad roligt att sitta och lyssna på såna här historier hela dagarna (; Danne ska hur som helst få gästblogga någon dag. Det kan ni skriva upp!

Muffen hade bestämt sig för att jag skulle vara naken så han tvingade definitivt i mig lakritsshots. Jag sa ifrån men Camilla Larsson tyckte jag var feg och jag var tvungen att hävda mig. Jag är osäker på vad som hände sedan men jag fick nog i mig ett par lakritsshots, bål och öl. Jag vet inte hur jag kom hem. Och jag har tydligen bitit Pelle i kuken nere hos Robyn och Muffen. Utanpå byxorna alltså. Och vilket blåmärke han har. Nej jag ska inte dricka sprit. Kan inte hantera skiten. Nej tack och lov för min minneslucka. Men nu ska jag faktiskt ta och lugna mig. Det har varit ett par stora happenings på senaste bara.

Men nu var det Danne vi skulle prata om. Han ringde imorse och sa att han blivit behandlad som ett köttstycke hela natten. Det var trevligt för dig kusin. Skönt att ha dig hemma. Nej jag är inte nå bitter över att folk praktiskt tagit kastar fittan efter dig. Det kan du gott ha. Jag har ju kilat stadigt med mitt kukfodral till katt så mitt är på det torra det med! Kan berätta också att jag och Pelle har köpt en sen födelsedagspresent till honom. Vi ska på Eldkvarn i Köping i augusti. En riktig grabbkväll. Och kul, det kan ni ge er fan på att vi ska ha. Det händer alltid roliga saker när Danne är inblandat i nåt. Dags för gaddning då kusin?
"100% guarantee Wetterskog" ?

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

2 kommentarer:

  1. Daniel Wetterskog29 maj 2010 kl. 16:52

    Fy fan vilken sjuk människa du är!!!! Det sitter folk inspärrade på hispan för bra mycket mer normala funderingar än vad du ligger inne med...

    SvaraRadera
  2. Camilla Larsson30 maj 2010 kl. 13:10

    Haha, Robyn fick lite fina kort som jag tog med hennes kamera oxå.. Utifall minnet sviker menar jag =).. Kolla på dom och sätt ut några vetja.. Sen vill jag oxå tillägga att du var allt annat än en fegis =), som slank ner fint de där shottarna...

    SvaraRadera