Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 23 juni 2010

Along came Rocky

Halv halvsyster, Rocky & Tison. White trash del 2.

Familjen Tycoon kan glatt meddela att dem nu fått tillskott i familjen. Tisons inavlade bror Rocky (Han från The Mask, nästan.) har hamnat hos familjen. Jag begriper inte att varken Sociala eller Djurens vänner har ingripit än. Jag trodde min blogg var rikstäckande? Det är fan typiskt att man ska bo i jävla Fagersta och bara ha råd med lokalinternet. Ja alla ni tre som läser.. tack för att ni finns. Utan er vore jag inget.

Nu dog jag lite inombords. Men det gör inget. Det händer ibland. "-Även proffsen har otur ibland", som min mamma alltid brukade säga till mig när jag var liten. Det är ord som värmer det när man missat öppet mål i fotboll på fem meters avstånd och skjutit över. Som Jonas Thern i VM -94. Morsans empati är överflödig.

Ja hur som helst så består familjen Tycoon nu av tre fruntimmer, två hundvalpar, fyra katter varav en kattunge samt två råttor. Därför har jag som VD och marknadsansvarig hos Samverkan Kolarbyn valt att höja entréavgiften till 100:-, men då får man en dagsbiljett som är giltig hela dagen, så att dina snoriga ungar kan sitta och leka med hundvalparna medans du åker iväg och sätter på grannen under tiden som din man jobbar eftermiddagsskift.

Vi kan även meddela att Billys pan pizza kebab har kommit tillbaka i sortimentet och vi har även börjat trycka fräscha t-shirts med texten "Jag har varit hos familjen Tycoon".

Nytt för denna vecka är att vi har discotema där det bjuds på fräckt disco och härliga 80-tals klassiker i vårat Petting zoo. Kom och bli biten av råttorna till Corona - Try me out, bli hänförd av 4 katter till rytmen av Basic Element - The ride eller bli först i Sverige att smeka en hundvalp till Leila K - Electric i strob och discoljus.

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

2 kommentarer:

  1. Jag är helt såld på din blogg!! Läser jämnt:-D /Frida Jansson

    SvaraRadera