Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

fredag 18 juni 2010

Att vara oskyldig (Kusin vitamin)

Galaxer i mina braxer! Jag har åkt en snabb bil. SAAB turbo. Fukt i min kalsong det kom. Och jag som trodde att det bästa våran vän ryssen hade, var den där pundiga rostiga/trasiga Skoda pick-upen som jag och Danne brukar åka runt i. Men nu har vi alltså fått en ny bil. Eller fått och fått... Följande inträffade i tisdags.

Daniel Wetterskog: "Men shit pommes frites... Vilken väckning!!! God morgon skrek insatsstyrkan och körde 4 MP5:or mellan ögonen på mig. Blev utdragen bland nyvakna camping gäster med kalsongerna i knävecket och en tandborste i käften. Tror jag har blivit fotograferad utav varenda amatörfotograf i hela Västra Götaland innan klockan ens hunnit bli 7... Ja, god morgon på er med."

Daniel Wetterskog: "Vilken dag. Först den där chocköppningen. Som att väckas med en 12:a Red Bull och vodka klockan 6.30. Nja, kanske tom ännu bättre. Konstapeln som var ansvarig för hela operationen avrunda morgonvisiten med att fråga : "Är det lugnt nu?". Varpå han räcker fram näven. Jag tog hans hand. "Vänner?" frågar karln då. "Nej du.....vänner kommer vi aldrig att bli. Men det är lugnt ändå." Sen var jag arbetsledare dagen lång."

Daniel Wetterskog: "Läste att en orgasm bränner ca 400 kcal. Om det stämmer så ska jag vara krisphård imorgon. Jag firar nämligen ikväll. En kväll i onanins tecken. För ryssen är inte här.. Tra la la. Han är ful, korkad och anhållen. För att hedra hans minne så ska jag befläcka hans säng hela kvällen... Just ikväll älskar jag dig!!!"


Daniel Wetterskog: "Det där var en pärs. Så känns det att vara en kändis. Ska inte skryta nu. Men jag lovar att halva campingen står och smygkikar på min stuga så fort dom får chansen. Att ta sig till muggen var att jämföra med när Paris Hilton ramlar ut från krogen. Jag tänker pissa i en mugg i natt. Tur man har parkerat kärran ett par decimeter från trappen..."

Var du på campingen och såg detta och tog någon bild? Skicka dem till mig så hänger vi ut dem. Vad vår käre ryss är anhållen för behöver vi inte tala om men ett kort skulle behövas. Ikväll dricker vi för dig, ryssfan!

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar