Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 10 juni 2010

Fyllonbussen

"-18 timmar och 30 minuter buss! Ja gilla'rt!"

Det brinner på Atlas! Nejdå. Men Christine och Emma. (Christine, igen.) jobbade vid inlägget och när dem satte vridgaffeltrucken på laddning så slog det gnistor. Strömmen bröt och Emma ringer efter Krille som kommer och provar skicka i handsken igen och märker att det är inte kontakten som det slår gnistor om.

Det är om batteriladdaren! Det började brinna och Krille fick fläska på med pulversläckaren. Tamefan hela han var vit. Såg ut som en jävla bagare när han kom tillbaka! Det tråkiga är ju att jag kan vara inblandad i detta (se föregående inlägg "Christine Mattsson") Jaha....... "-och bilen går bra? Jorå så att de.."  I en sån här spännande stad bor jag, skottlossning var fyrverkerier och tjejer med snopp.

Men det var inte det vi skulle tala om. Bussbiljetterna till Fullmoon kom idag. Vi har valt att åka buss igen för att A. Den är svensk, så vi vet att vi inte åker hem förens festivalen är slut. B. Om man inte lider tillräckligt mycket före så uppskattar man inte upplevelsen lika mycket när man kommit fram. Och C. Jag vägrar köra bil i Danmark och Tyskland.

Har inte mycket i mitt bagage men VooV Experience 2006, Fullmoon Festival 2007, 2008, Freedom Festival 2009. Augustibuller -06 tänker jag inte ens nämna. Äckligt. Våga vägra sluskfestivaler som Peace & Love, och Hultsfred. Jag slår ett slag för Fullmoon. Vi håller rent och snyggt och vi blir aldrig arga över missförstånd. Gör vad du vill, så länge du inte gör någon illa, är väl våran melodi. Och det funkar.

I år har jag som mål: 1. Att ta revansch på Fuck for Forest-tältet och skaffa mig en tröja som Kristian Leinonen har. 2. Inte spy bland folk. 3. Köpa nya solbrillor och ta med dem hem. 4. Ta reda på vad "Massage with happy ending" innebär (om det tältet finns i år igen dvs), och fråga om jag kan få det gratis. 5. Köpa en ny hood-tröja. 6. Äta så fruktansvärt mycket Döner kebab, langos, minimunkar att magsäcken spricker och jag dör. 7. Spruta mjölke.

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

1 kommentar:

  1. Hehe så sant. Drygt att man måste åka bussen hem oxå.

    SvaraRadera