Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

måndag 28 juni 2010

Hillbillies i Hedemora

Gårdagen blev en roadtrip med kusin, Herr & Fru Muff samt jag. Det var nästan så att vi fick plats i Muffens lilla röda Ford Fiesta 1,1 hobbyturbo. Utan ac. Utan cd. Iväg vi åkte som en skadeskjuten gnu, för så fort gick det inte, och efter eoner av tid rullade vi in på parkeringen vid Lappens i Hedemora. "-Nu beter ni er, tänk på att vi är bland folk!" viskade Robyn och 44 dalmasar med högafflarna i vädret stirrade på främlingarna från Fagersta. Beställde ett super meal och klämde en Dr Pepper.

När vi flottat klar rapade jag bastant och sedan var jag hungrig igen. "-Nä om vi skulle klämma Donken också då, eller?" utbrast jag. Eftersom det är 50m emellan så tog vi bilen. Robyn beställde glass, jag tog 15 cheeseburgare och de andra två idioterna tog glass med paj. Och som jag frossade igår. Fick gå in och sätta mig på samordnartoaletten fyra gånger under nattskiftet och göra det stora. Kan inte längre knäppa någon av mina arbetsbyxor.

Dags att laga bilen så man kan åka till Eskiln och springa lite. Fast jag har hört att man kan stoppa fingarna i halsen. Det måste jag prova. Det sägs att det var så Fröken Västmanland blev så snygg. Först ska jag bara äta ett par cheeseburgare...

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar