Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 9 juni 2010

Sommarsnurr

 "-Tillägnad Sara Lindholm. Lycka till med nya hästen."

Det går som på dans på jobbet. Jag plockar ut kort och Peter långt. Skönt. Fick börja plocka ut ett 5-sidigt PPU, tidig Europa. (En större order till Turkiet.) Och efter 00.00 flög det fullkomligt in flersidiga PPUn tidigt flyg. Kanada och USA. Man hinner tänka mycket bäst man åker där i stället och plockar. Vem badade inte i Genesarets sjö? Varför krafsar mitt katt alltid på kaklet och inte i lådan? Och vart fan tog Amy Diamond vägen? "-Var inte hon snygg?"

Och alla skriverier i tidningen. Om Kungafamiljen och den där jävla Daniel Westling, från Ockelbo. Vet ni vad jag gillar bättre? Dem där 11 meters integralstänger som kommer från fabriken i Ockelbo. Dem blir inte alls nå bananiga och är näst intill omöjliga att lägga upp i stället. Tack så mycket. Det underlättar min vardag. Tack Ockelbo.

Lyssnar på diverse tracks av Rokkaz. Är väldigt pepp på hans skiva. Han utvecklas hela tiden och det är verkligen kul att man hängt med ända sedan han stod och diskjockade på Risbrofesterna och en annan gick i nian. Rokkaz ösiga, Israel-inspirerade fullon gör ingen besviken! Såg hans pappa naken uppe i omklädningsrummet vid skiftbytet igår förresten. Han är gammal. Mer säger jag inte.

Och jag som skulle köpa en lättöl till maten. Så tryckte jag på chokladkaka... =(

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar