Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

tisdag 8 juni 2010

Christine Mattsson

Ich bin müde. Vi gör som Holländarna. Dags att vakna!


Jag penetrerade Christine igår. Vid kortpallstället A75 - B75. Med trucken alltså. Hon skulle glatt lägga in kortprodukter och jag skulle iväg med utplockartrucken. Stod bakom henne och plötsligt börjar hon att backa, jag har precis svängt ut halvvägs ifrån stället. När jag ser att hon börjar backa kör jag framåt, men fastnar direkt med vänster framhjul i ställets skena. "Knaaak!" 

Någonting i hennes truck började ryka. Hon stängde av den och jag hoppade ur min truck och sprang därifrån, jag lämnade henne att dö kan man säga. Övertygad om att trucken skulle börja brinna. Den brann inte. Den fungerade uppenbarligen bättre än tidigare. Och att kvinnor kör som höns och inte har god sikt bakåt, ja det har man konstaterat i tusentals år. Eller ja sen bilen kom. 3 år efter Peter Engstrands födelse eller nåt sånt.

Jäkla Christine.. vad har du mer gjort? Du har slitit sönder en kabel till hammarpacken med åkstaplaren. Du har lurat ut mig i någon skog bortanför Högbyn, och påstått att du var där i din sommarstuga. Jag följde hennes guidning. Hittade en stuga. Men det var inte den. En arg byfåne stannar mig och frågar vem fan jag är och vart fan jag ska. Byfånen var inte till någon hjälp. Jag fick vända och åka hem igen.

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar

2 kommentarer:

  1. haha vilket fint inlägg! men du,du skulle ha tutat när du smög upp bakom mig, tänk på att kameran i trucken inte funkar ;P

    SvaraRadera