Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 1 september 2010

Alkohol eller ost

"-Alkohol in. Vett ut! Gutår!"

Hah! Jag hittade ett mobilfoto från förfesten hos Peter Engstrand. Whisky, gammeldansk, monster shot, två åbro 7,3 & pistonhead. Totalt allt som allt blev det väldigt mycket. Och det hade jag bestämt sen innan. Försökte att ringa och sjukskriva mig för bakfylla på söndagskvällen men samordnare Jimmy sa "-Kan man supa kan man arbeta!" Jag tror inte mitt meddelande gick fram till honom. Jag får ljuga nästa gång.

Men notera! Jag gick och jobbade. Nästa gång jag vill vara sjukskriven tänker jag sätta i mig ett kilo Gamle Ole. Dödarost från Danmark. Jag lär får tarmvred och rännskita men vad gör man inte för att få ha en dags avbrott i hamsterhjulet?

Och så har jag köpt Flatbröd på Coop Extra. Enbart för att det heter flatbröd. Men flata smakar gott! Speciellt med lite ost på. Här kommer ett tips på en snygg macka.

1. Tag två flator och pensla rikligt med smör. Typ lättmargarin. På med cheddarost och slå ihop dem.
2. Gör om steg ett.
3. Slå ihop dem.
4. Åsså en pilsnerjävel.

Resultatet blir alldeles för mycket ost och det blir jättegott. Man kan även använda hushållsost om man är lite kinkig. Om en månad väcker vi Green Day. Men fram tills dess. Syns i cyberskogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar