Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 29 september 2010

Rockklassiker

 "Rockklassiker - Tidernas bästa rock!
(Tydligen en och samma tid hela tiden...Zzz..)"

Jag är matt i psyket. Mycket att göra på jobbet. Det blir knappast bättre när jag hör "-And here I go again on my own...."

Rockklassiker skrålar i bakgrunden och nu har Whitesnake - Here I go again spelats för 94:e dagen i rad. Jag får psykbryt! "-MEN JAAAAA!!! HERE YOU GO AGAIN! VI HAR HÖRT DET NU! OCH BYE BYE JOHNNY BYE BYE! KOM INTE TILLBAKS NÅGOT MER!!!" En bra låt till så ska jag kräkas på den där jävla stereon!

Följt av Alice Coopers nya fräscha hitsingel School's Out. Nej. Det verkar inte som att Alice Cooper tänker läsa på Komvux nästkommande termin heller.

Alltså jag har haft mage att klaga på Mix Megapol - (Den sämsta blandningen av gamla och skitgamla låtar) men det verkar som att Rockklassiker har en playlist när studion är bemannad och en när det är natt. 20 olika låtar. Bara dem bästa. Och mest uttjatade. Jag föll på knä vid långpacken och bad om spirituell vägledning, och till min förvåning hör jag hur det vrålas "-HOLY DIVER!"

Är det hårdrockslegenden Johan Spinord som har surfat ned till oss på en sprillans ny HDTV från Svindel och Skurk, jag menar Wendel och Björk? Men nej. Det var bara rockklassiker igen... Typiskt.

2 kommentarer:

  1. hahaha, han kommer inte läsa på komvux...vart får du allt ifrån? :) /Hanna

    SvaraRadera
  2. Men han sjunger ju School's out fortfarande. School's out forever. Vad jag förstår kommer han aldrig ta upp studierna igen. That's college drop out! =P

    SvaraRadera