Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

lördag 4 september 2010

Just my kind of luck!

"-Jaha, bon appetit då??"

Jag har gjort en blunder igen. Kom ifrån inventeringen först vid 17:00 och jag sprang hemåt av glädje. In på Coop för att handla, mm... få se nu... ketchup, smör, mjölk, margarin, fet Dr Pepper och så nåt att tugga på. Physalis. Det är kul! Dem ska vi ha. Tar två st. Betalar.

Vandrar lyckligt hemåt med mp3n i som dunkar SOM - Acid rain. Efter fem minuter var jag hemma. Låten hade inte ens tagit slut. Tänkte att nu skulle jag allt snaska på lite syfilis. Men av någon tråkig anledning så var det bara EN som inte hade RUTTNAT BORT helt. På TVÅ korgar à 10 pix styck! Finnjäveln i mig börjar ta över. Jag känner mig rånad! Det var dumt av mig att anta att frukthelvetet skulle vara färskt. Jag gråter inte över 20:- men kom igen... jag ville ju bara ha nåt att snaska på!

Aja tur man har en Dr Pepper då. Tänkte bara att dem hade passat bra till VINET JAG DRICKER. Det händer även ibland att självaste Danne Wetterskog klämmer en pava. Så just det. "-Det är inget gay med det" säger jag. Danne säger emot. Vilket betyder...? Just det.

1 kommentar:

  1. Jag fotade endast en korg. Det var jobbigt att lägga upp precis alla..

    SvaraRadera