Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 30 september 2010

Ständig kamp mot klockan

Hela mitt vakna liv är en ständig deadline... Imorgon är det sammandrabbning! Atlas Floppco mot Stainless. Jag klämde strikefingret igår mellan ett rör och en 4-4a. Det blev blått och svullet... Nåja bättre pullfinger än ET får man ändå leta efter så jag tar en extra öl så blir det bra.. Pizzatorsdag idag & mys. Vädret är det bästa på länge och jag mår under omständigheterna bra.

Har märkt att det är svårt att skriva både tidningskrönikor och blogginlägg när man går treskift. Jag hoppas Ni har överseende med detta.

Ledmotivet idag blir definitivt
Funkagenda vs Switchfoot - Always Astana (First State Bashup)
Och snåla inte med volymen nu jävla svenne! Och glöm inte
När basen slutar dunka har man dött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar