Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

söndag 5 september 2010

Harlem Boogie med Danne Wetterskog

Vaknar. Plånboken gapar öppet, jag brände ett par hundra igår, men vad gör det när jag får tillbaka en månadshyra imorgon haha. Smsar kusin Danne och frågar om han är hungrig och hemma. Han svarar att han är ute med hunden Ozzy. Kollar hans fb och där har han själv skrivit;

"Jag ska sova på saken... Vilket idiotiskt uttryck. Vem fan blir klokare utav det? Nu ska svampskogen göras osäker. Den här gången utan kamphunden. Han är ute och vänstrar den lilla fan. Tänker hämnas genom att klä mig sexigare än någonsin. Nu ska vi se... Skägg? Check. Läppstift? Check. Strumpbyxor? Check. Mot Sherwoodskogen!"

Det är här jag blir oroad. Inlägget före häller vatten på min kvarn..

"Tar och rundar av en jävligt mystisk dag. Ödet, slumpen... Ja, kalla det vad ni vill... Har spelat mig spratt hela dagen. Oddsen på sånt här finns inte ens. Dessutom har jag blivit förföljd av världens gulligaste katt. Ja, jag är fullt medveten om hur gay det där lät! Nu ska jag lägga mig och försöka komma fram till om... det jag gjorde nyss var det bästa jag gjort på evigheter, lr om det var fullständigt idiotiskt..."


Och har jag berättat om den gången med Gunnar? Ja en trevlig liten kattunge från Norberg. Danne ligger i sängen och runkar och sprutar på magen. Han ligger kvar och myser i sitt serotoninrus när Gunnar plötsligt hoppar upp och vill kela. Resten säger sig självt. Det bästa är när kattens matte ringer och frågar vad som hänt med Gunnars päls :D Kungligt kul! Harlem Boogie för fan!

Harlem Boogie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar