Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 9 september 2010

Vad som hände med Pärlan

Tjugo minuter innan hemgång sitter undertecknad och kör motviktstrucken, aka Pärlan. Staplade SJ-pall med stora träklossar som används till rörpackning. Tre träklossar ramlade av och försvann ur mitt synfält men måste ha fastnat mellan stativet och pallen, för när jag tiltade och backade bakåt så exploderade hela framrutan och en våg av glas sköljde över mitt bröst. Höll seriöst att skita på mig!

Jag vet inte vad som hände, det gick så fort. Men en jävla explosion blev det! Och thank you Jesus, för att mina ögon klarade sig!

Får dock inte lägga ut några foton men... vindrutetorkan pekar in i trucken och ja. Glas överallt. Över hela mig, hela trucken, hela golvet. Kort och gott. En jävla massa glas!

Tyvärr tjänade jag inget på det här då jag klarade mig helt oskadd. Så typiskt. Jag sket ju inte ens på mig... Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar