Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

fredag 9 april 2010

3

Wow, på bloggregistret.se ligger Kolarbyn viskar.. på 2:a plats! Tack alla! Dock endast TRE själar som erkänner att dem följer bloggen. Nåja, jag hoppas ni fortsätter rösta. Jag har så mycket kvar att berätta om. Och vid varje tusende visning har jag satt som mål att peta in 50% roligare i inlägget. Nu är vi på TRETUSEN. Vilket för oss till en favorit i repris.
Med bild!
"Los TRES Banditos. 50% mer. Pungus Maximus. Med rätt att spruta."

Du trodde väl inte att innehållsvarningen var på skoj? Den finns där av en anledning. Varför denna bild? Pga av ett läsarbrev.

"Hej Richard. Jag har hört att du har TRE pungkulor och jag har aldrig sett dem! Trots allt har vi ju spelat i samma fotbollslag i flera år och sett varandra nakna i duschen. Visa mig! /Magnus Sandberg, Fagersta"

Ja Magnus, sitter du ner? Bra. Hitler hade en, Du har två. Jag har TRE. Anledning numero två: Kusin vitamin delar cell med en kille som är barndomskompis till en känd svensk porrfilmsregissör. Jag låter namnet vara osagt. Danne har såklart informerat denne om mitt kön. Tänk om detta är chansen till att få bli nästa Ron Jeremy, jag menar, han är inte snygg på en fläck. Ser ut som en påse skridskor i ansiktet och ett stort jävla bowlingklot nedan för halsen. Ändå har han fått ligga med tusentals snygga tjejer pga. sitt kön! Danne förhandlar förresten om en statistroll som fönsterputsare. Pannan mot glaset, flåsandes kåtimma på glaset. Ena handen putsar fönster, den andra spelar köttflöjt. Tonart AAAAAA..

Den här bilden skulle jag behöva skicka till Danne. Så kan han ge svar på tal på en gång. Någon frivillig som kan hjälpa mig skriva ut denna bild? Ska man vara en fängelseskröna, kan man lika gärna dra det fullt ut! Kolarbyns vassaste blogg tar härmed helg och lite sömn. Klockan på inläggen är visst fel. Klockan är 07:14.

2 kommentarer:

  1. hahahahaha alltså du är min Idol... Gå in på posten.se så kan du nog ladda upp bilden direkt så gör de kortet som vykort och du betalar portot direkt å swisch är det iväg. Frågan är väl om Danne kommer att få vykortet, fast iof mina har ju gått igenom verkar det som så varför skulle inte dina kulor få komma in till hans cell.... Puss på kulorna...

    SvaraRadera
  2. Ditt "kön" kanske har 3 pungkulor, men storleken då? Jon hade ju en bra stor sak där nere va? Din kanske har växt till sig :) puss å smek

    Fast jag skulle se en film med 3 kulor. lätt. småerotiskt.

    När du kommer ska vi ta roliga bilder, klabb å kulor!

    SvaraRadera