Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

lördag 24 april 2010

Reunion Dag 1

Då var det dags för reunion dag 1. Vi från Fagersta styrde kosan snabbt mot Örebro. Det hela började bra, jag började bli full i bilen, då Kursu började köra som om han stulit bilen. Vilket kan vara möjligt eftersom det inte var hans bil. Men plötsligt blir det ett litet gupp i vägen när jag som bäst sitter och halsar ur min flaska Hpnotiq, alldeles ovetande. Guppet gör att jag slår flaskhalsen mot framtänderna och en liten flisa gick av! Ingen större synlig men det känns med tungan. Det kändes för övrigt när det hände. Så här sa jag ungefär "-AJ!" Men följande har hänt sedan dess. Wetterskog, Kursu, Forsman, Oskar, Björkqvist, Elofsson, Petter och Hallin var festdeltagarna och igår tog vi fart mot Strömpis. Redan i taxin började Björkqvist erbjuda mig sexuella tjänster om jag betalade in honom. Jag sa nej. Bestämt nej. Sedan singlade och minglade vi med stadens lokala läckerheter och fick med oss ett tvåpack tjejer hem.

Jocke lurade i mig att ha mankinin. "-Tragiskt." sa ena tjejen, som senare upptäckte att jag var mycket bättre än Petter som var ett upptaget irriterande fyllo. Hon gick även hem sen. Men den andra tjejen blev helt till sig av extas. Hon kunde aldrig sluta hoppa i sängen av glädje. Vi skadesköt henne och hon spenderade natten. Men på förmiddagen när alla vaknade utbrister Jocke högt. "-Men henne vill jag väl inte ha! Hon är ju skändad!" och förnedringen var total. För henne alltså. Vi andra beundrade det så gott som nakna stoet. Som fyra tända ljus stod vi över henne och log tillsammans och klädde på henne med blicken. Hon tog glatt av sig igen och mådde härligt i vårat harem, och det var en fin fångst måste jag säga.

Halva gänget skulle sova hos Forsman och halva hos Elofsson. Problemet var att Elofsson - avbrännaren, brände av på Forsmans säng mitt under en pågående efterfest. Förundrat frågade vi oss; "-Vart äro dem som skall sova hos honom då?" "-Jag har inte en jävla aning!" Hallin och Björkkvist var på efterfest! Halv 10 på morgonen får vi sms av Hallin. "Vart är jag?" han hade legat och sovit på ett kallt vardagsrumsgolv, med stånd, någonstans i Örebro. Men som den sparv han är flög han glatt hem till boet igen. Sen var det full spruta till Grönboa och vidare till Pitcher´s för en mäktig hamburgare med bbq-dressing. Men ingen ost på burgaren! WTF! Men den var läcker! Och så tog vi våra kassar och satt nere vid slottet och drack öl i solskenet i två timmar. Nu sitter vi här igen... och ikväll tar vi och ställer in siktet på Ritz.. vem blir den lyckliga inatt? Foton kommer så småningom, har inte möjlighet att ladda upp korten här.

BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar