Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

fredag 2 april 2010

En kväll att minnas?

"-..Do you really want me? Am I really special?
Taking is so easy boys giving is unusual.."
sjöng Robyn som uppträdde på Green Man Fagersta igår.

Igår hade vi samkväm på Kolargränd. Jag, Joel, Pelle, Fredda, Muffen, Elin och Christoffer. Köpte ett par sjömansöl, pistonhead och en kvarting black tower. Jag ångrar nu att jag inte köpte minttu black istället. Joel fuskade i Mariokart en vända och fick igen på runda 2. Pelle was visping up the blå band bearnaissesås och Fredda kom åkandes från Göteborg, i ett helt egen graffittimålad spårvagn. Tillbaka för att möta en stad fylld av tomhet och kval. "Ett kungarike för en lina, min högra hand för ett rus!" sjunger Bruket. Igår var det min högra hand för ett rus. Jag blev inte så full. Dock fotade jag. Här ser vi en framtida rallyamatör, endast ljusår ifrån ett SM-guld.

"-Förra gången sög jag Kir, but once you go black..."

Nej om Fredda kan elda på sin spårvagn lite så det blir onlinepizza snart. Han har varit hos Vincent. (Inte Pelles son. Får vi hoppas!) Jag har inte tid med bloggen nu btw. Jag ska tejpa fast katten i skostället med röven före. Sedan ska jag hämta min bandyklubba och smacka upp följande i röven på henne. Min katt kan INTE hantera alkohol...

"-Får det lov att vara en nutrition bar?"

1 kommentar: