Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 14 april 2010

Möt Roxxxy

Nu är den här!
"Världens första sexrobot - Som inte bara kan, utan vill ha sex med dig."
Den reagerar på beröring och kan prata. Den finns i 5 personligheter. Undrar hur dem är? Om jag fick bestämma skulle den kunna vara; blyg, inbjudande, krävande, Exorcisten eller helt tyst. Vilken produkt!  
Men jag skulle själv inte använda den. Jag tycker spontant att det verkar vara lite B att ligga med en bit plast. Enda gången det är okej med plast är när man har sex med en levande människa som gjort någon form plastikoperation(er). Kan man munknulla dockan är min andra undran? Och isåfall, vart tar satsen vägen? Rinner den ut igenom naveln? Och om man sprutar vaginalt, rinner det ur stjärten då och vice versa?

Nackdelen med denna docka tror jag dock kan vara om man ska ta med sin "fru" på parmiddag. "-Varför är din fru så tyst idag?"  "-Jag glömde byta batterier... det gick riktigt hett till inatt!" Nej det ska vara äkta vara. Jag är på ett sätt för prostitution, statliga bordeller. (Naturligtvis titta först och välja sen och inte köpa grisen i säcken.) När jag blir så pass gammal och skrynklig och ful så att ingen vill ha mig längre. Först DÅ vill jag kunna köpa sex, om jag nu kommer vilja ha det i den åldern dvs. Jag tänker då fan ALDRIG betala när jag fortfarande kan gå gratis.. spelar ingen roll hur snygg fnasket är, eller om det så är Lena PH, Carola Häggkvist eller Rent Hus-Marlene vi pratar om.

Eller Rent Hus-Marlene är fan ett undantag. Hon kan få rensa mina rör! "Grrr... I'm a dirty little boy... Clean me and spank me!" Jag är helt allvarlig, och jag bjuder på det. Jag skäms inte för att erkänna. Det är inte mycket jag skäms om eller för vill bara poängtera. Jag har till och med sökt jobb på hennes egna företag, Fejax AB. Skrev naturligtvis att jag kan jobba utan lön i pengaform. Öppen för förslag. Har en del egna förslag... också. Ta mig härifrån Marlene! Take me to heaven! Uppsala tydligen. Där har jag varit på 3D-bio med Joel Pettersson och Simon "tattooed ballsack-man" Larsson. Kan nog tänka mig bo där ja.. Jag och Marlene... tillsammans. Kan jag banka hennes bäver varje dag. Och vet ni förresten vad som finns i Uppsala? Jo... det mycket passande..
Kvarteret Bävern.

BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. hahaha strålande!!!

    //"tattooed ballzack-man"

    SvaraRadera