Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

söndag 4 juli 2010

Brödraskapet - Separated we fall

"-Vaktmästar-Pär berättar att han inte är gudfruktig. Also he swallows?"

Vårat kompisgäng är i en djup kris. Både Vaktmästar-Pär och kusin Danne är på väg att spräcka vårat brödraskap. "-We all belong in hell" men dem två förtjänar en plats i skärselden där deras könsorgan hemsöks av lössen från 1000 ryska barnhemsungar.

Kolarbyn viskar att kära kusin, ledare för No ma'am Sweden, tog på sig självaste toffelitofflorna och gick ut på "dejt" igår. Eller ja dejt och dejt det var väl nåt knull i skogen som vanligt, men endast dagen före ljöd det ett annat ljud i skällan så ni må förstå jag är mäkta förvånad.

För att inte tala om förkrossad. Nåja han kom hem osvedd och full igår efter att självaste Pelle & Muffen kört dit honom. Under resans gång passade dem på att tracka honom, om att han var en svikare osv.

Dem är alla svikare. Självaste Pelle själv är ett osäkert kort så man kan säga att han har en toffla på sig hela tiden. Muffen, brödraskapets egen Peter Griffin, får vara med, även trots att är ihop med Robyn. Hon blev som en tillägg när vi valde in honom. Som Big Mac, med plusmeny ungefär.

Nej det är bara Joel och jag som inte går i giftastankar. "-Chicks are for fags!" Men eftersom Finland redan har vunnit melodifestivalen och grisar kan flyga så kan väl lika gärna vi också skaffa fruntimmer... eller?

Nej det är en djup vagga av ångest som vilar över Kolargränd.. Hur ska detta sluta när alla man litar på ger vika för eftertankens kranka blekhet? "-Wham! Bam! Thank you ma'am!" Nej just ja, det var ju kusins replik...


BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Humor bloggar

4 kommentarer:

  1. Peter Grifin=)5 juli 2010 kl. 17:10

    Fan Vag Jag ÄLSKAR Dig Richard....

    SvaraRadera
  2. Du är ju SÅ slut. Jag var väl inte på någon dejt? Tog bara ett glas ihop med "Tillägget" och hennes väninna. När Wetterskog ställer till med dejt så blir det andra bullar. Man är väl en fullblods romantiker och ingen simpel vin alkis heller!

    SvaraRadera
  3. Nej jag vet. Det ligger i släkten. Men du är kass hur som helst. Jag tror dock inte att den unga flickan kan tämja dig, du får nog leta vidare. Farmen-Christina passar dig mer.

    Manligt på ett sätt och inte alls sådär gay eftersom du fortfarande får banka full buske. Och du gillar ju en mäktig buske?

    SvaraRadera
  4. Inte jag heller Rickard. Käre kusin... Nu är jag full, vid din dator. Det krävs nog fan Carola själv för att tämja mig. Jag är en vildhäst. Precis som du. Lika barn leka bäst!

    SvaraRadera