Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 8 juli 2010

Hatbrev till VP (Vaktmästar-Pär)

Pär Olof "Tofflan" Sundqvist.

Den där förbannade usla jävla vaktmästarjäveln på Bruksvägen. Vet ni vad det lilla gullpuckot har gjort nu? Jajemen.. nu blir det att hänga ut den jäveln. Han skulle ha setat onykter och odräglig hemma hos mig vid det här laget.

Men istället brände han hemåt, tog på sig sina bekväääma, myyyysiga toffeli-toff-tofflor, och gav vika för köttets lustar istället för att dricka öl med bröderna. Må du få klamydia, för tidig utlösning, HIV eller en till jävla snorunge som skiter ner sig stup i ett! Du är så jävla bedrövlig!

Och må din snabel och din arma hjärna att ruttna i helvetet, för all så evig tid framöver. Du är jävligt duktig på att boka in mig hela jävla tiden i din rosa, jävla, filofax. Man planerar och lägger om sina planer bara för att du bestämt något, och sen skiter du i mig för att gnugga hål! Bara för att du är kass på att runka!!!

"-Vart jobbar det lilla krullot då?" Jo han har klotat runt som vaktmästare på bl.a Klosterbacken & Brogatan i Norberg, men har precis sagt upp sig för att börja på, hör och häpna, kära cyberfamilj, på Atlas jävla Copco!

Ni kan gott och väl spotta på honom, från mig, när ni ser honom. Han börjar den 16:e augusti och är en jävla svikare. Kom aldrig till DC för då ska du få smaka på mitt stjärtvatten! Och jag skulle trycka in kuken i magen på dig för att sedan köra upp handen i arslet på dig och dra ut kuken på dig så det hängde som ett jävla snöre ur dig...

Och dina TVÅ ensamma pungkulor skulle jag fritera och servera på en känd Kinakrog här i stan, tack vare rätt kontakt. (Ja herrn, jag menar dig.) En gång till du gör såhär "Sunkan", så röstar vi ut dig, fitta!

Och en sak till, jävla Pär Olof Toffmeistro Sundqvist.....JAG HAR SETT DIN MAMMAS KUK! SÅ DET SÅ!

3 kommentarer:

  1. vinkade tu till mig???????????

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att göra livet så surt jag bara kan för han den sista tiden på Klosterbacken!!! //Frida

    SvaraRadera
  3. Fan vad jag gillar dig Frida! Tack! P&K

    SvaraRadera