Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

onsdag 7 juli 2010

Silverado Wetterskog

"-Nej det är ingen bilmekaniker, det är Wetterskog med ett skinande kön!"

Idag var det ohälsosamt varmt ute! Vilket enligt svensk lagstiftning faktiskt innebär att Wetterskog ska jobba eftermiddag. Höjdpunkten var när den biträdande produktionschefen ville att jag skulle lägga mig under en bil. "-Varför då?" Och så såg jag det... "-Vad är tre pungkulor jämfört med ett skinande organ!" vrålade jag och rullade in under bilen likt Väsk-Johan i jakt på lite spilld glykol. Aww... RAW! (Vila i frid Väsk-Johan.)

Ja ägaren till detta spektakel jobbar såklart uppe på fabriken och jag vet inte vad det heter. Det var dock en sådan här bil, http://www.blocket.se/angelholm/Chevrolet_silverado_26988.htm?ca=9&w=3 399:- får man alltså hosta upp för en sådan här bil. Det var inte vad jag hade förväntat mig? Men Patrik Karlkvist säger att dem borde kosta så med tanke på hur mycket dem drar i bensin. Ska jag fixa Mazdan på verkstad eller köpa denna för 399:-? Nej jag är ute och cyklar, det är ju pungen jag vill ha. Men jag har å andra sidan detta...

"-We all do..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar