Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

fredag 9 juli 2010

Väderskog laddar

"-Man hittar alltid fynd på Biltema..."

Jag och brödraskapets munk, Joel tog Volvon, begav oss mot Power Meet i Västerås. Eller njae. Vi åkte till biltema. Där köpte vi extra tältpinnar, flera flera stycken, för att det inte ska bli som förra året, att vi blir UTAN tältpinnar, en varsin luftmadrass som är större än tälten, 300 buntband i olika färger och längder, våtservetter, en rulle silvertejp och den mästerliga trafiksylten ovan!. Laddningen för Fullmoon är enorm!

Vidare mot Rusta för inhandla 2 stycken nya 2-mannatält också. Bara för att vara säker. Djungelolja, första hjälpen kit, pannlampa.. och radarn står i bokhyllan. Wetter-skog är redo att inta tysk mark och rysk flygplats! Wetter betyder för övrigt väder på tyska. Väderskog/Wäderskog kan man kalla mig nu mera. Wünderbar! Überbra!

Stekande varmt och vi rullade in på Max. Käkade en Atena special igår från Palma och den onda gorgonzolan förpestade hela våran roadtrip. Ballongmage 2010 och enorm gasproduktion. Dock luktfritt visade det sig men inte kunde jag äta på max. Men Joel gjorde... det svinet. Mitt SIM-kort tog även livet av sig idag. Är utan telefon i en vecka tills det nya simkortet kommer. "-Ät Victors skit!" var det sista jag hann skriva. Till Pelle såklart. Det aset..

Om kusin min bara hade mjölk i sina tuttar skulle han amma ihjäl dig. Han är iofs också kass men Pelle är bedrövligast. Nåja kusin mot Power Meet och det enorma koldioxidutsläppet. Raggare spyr ut enorma mängder och är ett hot mot miljön... förhoppningsvis är man död innan dess. Gasa på!

Snart FmF2010! 13 dagar, 6 timmar, 3 minuter kvar....

1 kommentar: