Anything is possible

"I know you're out there. I can feel you now.
I know that you're afraid. You're afraid of us.
You're afraid of change. I don't know the future.
I didn't come here to tell you how this is going to end.
I came here, to tell you how it's going to begin."

torsdag 29 juli 2010

Stjärten smakar buss

JAG ÄR HEMMA IGEN! Fan vad tråkigt... tror fan jag åker tillbaka och går på VuuV! Tar tag i bloggen imorgon. Efter 19 timmar buss är jag inte direkt sugen att sitta vid datorn. Men vilken jävla festival... min bästa hittils i alla kategorier. Nåja dags att tända en handrullad rökelse från Tibet... Black Magic heter den och den luktar himmelskt.... sen ska jag sova så brutalt hårt.. för det hände en sak med luftmadrassen där borta =P  Så jag flyttade in hos Simon Larsson! Haha ja HAN VAR MED! =D Ni hör ju själva.. imorgon ska jag berätta om våran galna resa!

Ses i ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar